Hurt

00:45

Aku tulis entry malam-malam buta cenggini pasai mata aku tak nak tidur. Puas aku paksa suruh tidur, tak nak tidur jugak. Esok aku ada presentation tapi aku belum prepare apa-apa pun lagi. Habis , ko buat apa tak tidur lagi ni wani oiii.Kusut. Ye , tu lah jawapan sebab apa aku tak leh nak tido sekarang ni.

Sebab , fikiran aku kusut. Aku serabut. Kadang-kadang aku tahu bila aku kusut aku akan cari Allah , dan kadang-kadang bila aku bahagia , aku happy aku boleh lupa Allah. Astaghfirullahal 'azim. Ampun kan hamba mu yang hina ini Ya Allah. 

" Ya Allah , Kau tenangkan hati wani, beri kekuatan untuk wani hadapi hari-hari yang akan datang. Tetapkan hati wani , Sentiasa ingatkan wani tentang syurga dan nerakaMu , Ya Allah. Kuatkan hati wani untuk tempuhi segala dugaan daan ujian yang kau beri ini Ya Allah. Tunjukkan wani ke jalan Mu, jalan yang lurus , jalan oraang-orang yang beriman. " Aamiin. 


Tired just by hurting myself. -.-

2 comments:

  1. sabar ya? lepas ni sentiasalah ingat Allah. takyah banyak, biasalah sejam sekali sebut "Allah". lama-lama kita akan terbiasa :) good luck

    ReplyDelete